Tingimused

1. Üldtingimused

1.1 Ateljee Cherie on riideid, aksessuaare ja ööpesu (edaspidi Tooted) müüv Eestis tegutsev e-pood, mida haldab 

Ateljee Cherie OÜ; Kõik valmistooted v.a osaliselt toormaterjalid,  on valmistatud oma Eesti disaineri poolt Eestis, iga toode on käsitsi hoole ja armastusega valmistatud.

1.2 Ateljee Cherie kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu 

tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

2. Lepingu sõlmimine

2.1 Ateljee Cherie müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;

2.2. Ateljee Cherie ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele 

kuuluva summa laekumisest Ateljee Cherie arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei 

broneerita (nt ostukorvi lisamisel).

3. Hind

3.1. Ateljee Cheries müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. 

Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind, kui ka mahakriipsutatult vana 

hind;

3.2. Juhul kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Post24 pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete 

kohaletoimetamist valitud Post24 pakiautomaati.

3.3. Juhul kui oled valinud kättetoimetamise viisiks Itella SmartPOST pakiautomaadi, sisaldab hind ka 

Toodete kohaletoimetamist valitud Itella SmartPOST pakiautomaati.

4. Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

4.1. Ateljee Cherie teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib 

tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Mis juhtub siis, kui oled tellinud Toote, kuid 

see on tegelikult otsa saanud? Sellisel juhul võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning saad 

valida endale kõige sobivama variandi:

*kanname Sulle järgmisel tööpäeval raha tagasi; 

*asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu; 

valmistan tellimustööna  kokkulepitud uue Toote, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg;

4.2. Ateljee Cherie teeb kõik võimaliku, et Tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad 

mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest kuid on reaalselt kaunimad.

4.3. Ateljee Cherie teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad, kuid alati ei 

pruugi see nii olla. Ateljee Cherie uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste 

asjakohasuse.

5. Ostmine- siin peaks veel üle vaatama samm sammult meie e-poe sammude järjekorra. Kas 

vastab samale kui siin?

5.1. Leia e-poest endale sobiv Toode. Näiteks seelik;

5.2. Vali vali suurus ning vajuta nuppu "Lisa ostukorvi ";

5.3. Järgnevalt tuleb Sul vajutada nupule "Ostukorv", mille vajutamisel avaneb "Ostukorvi"vaade. 

Kui ostukorvi lisatud kleit on ainuke, mida soovid soetada, vajuta nuppu"Kassa" (kui 

soovid veel kollektsioonis vringi vaadata ning lisaks olemasolevale kleidile näiteks juukseehte juurde 

tellida, võid liikuda "Tagasi poodi" nupu abil uuesti Tooteid valima ning toimida samamoodi nagu 

eelnevalt seeliku lisamise puhul. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel. 

5.4. Vajutades "Vormista tellimus" avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. Ateljee Cheries on 

võimalik tasuda nii külalisena kui ka registreeritud kasutajana. Palun täida nõutud väljad; * Vali 

kohaletoimetamise võimaluste vahel –Tallinna piires tasuta,  Post24 pakiautomaat, Itella SmartPOST 

pakiautomaat, Eesti Posti postkontor või ELS kuller; *Vali sobiv "Makseviis“

5.5. Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel "Soorita makse";

5.6. Sind suunatakse eelnevalt valitud internetipanka, kus saad makse lõplikult sooritada.

5.7. Peale makse kinnitamist saadame Sinu e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta. Ongi 

kõik, oled saanud uue Toote omanikuks!

6. Kohaletoimetamine

Juhime tähelepanu , et kui teie poolt tellitaval  tootel on juures silt ettetellimisel, siis pikeneb kauba kohalejõudmine tellimuse kokkuleppimisest alates 2-3 päeva võrra.

6.1. Meilt ostes on võimalik valida kuue erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:

6.2 Tallinna piires tasuta

6.3  Kokkuleppel ise järgi tulla

6.4. Post24 pakiautomaat (2,9 EUR.). Tellitud Tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kahe 

tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile.

* Toote tellimiseks Post24 pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Endale lähima Post24 

pakiautomaadi leidmiseks vaata siit_ pakiautomaatide kaarti;

* Kui tellitud kaup on jõudnud Post24 pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis 

sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

PS! Palun säilita SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel 

saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni 

esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või 

riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Toodet hoitakse Post24 pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja 

jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Ateljee Cheriele.

6.5. Itella SmartPOST pakiautomaat (2,9 EUR.). Tellitud Tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati 

kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile.

* Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Endale lähima 

Itella SmartPOST pakiautomaadi leidmiseks vaata siit_ pakiautomaatide kaarti;

* Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i 

teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

PS! Palun säilita SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel 

saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni 

esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või 

riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele 

selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Atelje Cheriele.

6.6. Eesti Posti postkontor (3,5 EUR). Tooted saad postkontorist kätte keskmiselt 3 päeva jooksul 

alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile;

* Kui tellitud Tooted jõuavad postkontorisse, saadetakse Sulle kiri infoga, millisest postkontorist Tooted 

kätte saad. PS! Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase 

tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni 

esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 3-päevane tähtaeg jooksma nädalavahetusele või 

riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja 

jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Ateljee Cheriele

6.7. ELS kuller (5 EUR). Tellitud Toode toimetatakse kulleriga Sinu tellimuses märgitud aadressini 

48h jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Sinu e-posti aadressile;

* Kulleriga kättetoimetamise korral helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise 

kättetoimetamiseks. Ärikliendile toimetatakse saadetis ettehelistamiseta pakil näidatud aadressile. PS! 

Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – 

kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni 

esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või 

riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule postiasutusse ning saajale edastatakse 

postisaadetise saabumise teade kirja, SMS-i või e-kirja teel.

6.8. Juhul kui klient ei lähe Tootele järgi käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, hüvitab klient 

korduva saatmisega seotud kulud;

6.9. Tellitud Toode peaks Sinuni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on 

transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e- maili teel 

[email protected] või helista 5090041;

6.10. Ateljee Cherie kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on antud üle kliendile, 

Toode jõudnud Post24 pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati, Eesti Posti postkontorisse või 

kui kuller ei ole saanud Toodet kliendile toimetada kliendist tulenevatel asjaoludel.

7. Tagastamine ja ümbervahetamine

7.1. Ateljee Cheriest ostetud Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul 

alates Toote kättesaamisest, ELS kulleri kasutamise puhul alates Toote Sinu aadressini jõudmisest.

7.2. Õigeaegselt ollakse tagastatud siis, kui tagastamise või ümbervahetamise avaldus on saadetud 

Ateljee Cherie e-mailile ja Toode on koos taotlusega postitatud Post24 pakiautomaadi või Itella 

SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Ateljee Cherie aadressile p-s 8.8 nimetatud tähtaja jooksul. 

Raha tagastatud Toodete eest hüvitame Sulle 5 tööpäeva jooksul alates Toodete õigeaegsest tagasi 

jõudmisest Ateljee Cheriele;

7.3. Toote tagastamine või ümbervahetamine käesoleva lepingu tingimuste raames on tasuta;

7.4. Toote tagastamise ja ümbervahetamise kord:

* Täida ostuga kaasa tulnud Toote tagastamise või ümbervahetamise taotlus (võimalik välja printida 

Ateljee Cherie lehel), mis saada tagastatava või ümbervahetatava Tootega kaasa. Anna tagastamisest 

või ümbervahetamisest teada ka e-posti aadressil: [email protected];

* Juhul kui tellisid Toote Post24 pakiautomaadi või Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel, vii 

Toode samasse Post24 pakiautomaati või Itella SmartPOST pakiautomaati ja sisesta SMS-iga saadud 

tagastuskood;

* Juhul kui tellisid Toote Eesti Posti postkontorisse või ELS kulleriga, vii Toode ükskõik millisesse Eesti 

Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel;

* Toote sihtkohaks märgi Kadaka Selveri pakiautomaat (Ateljee Cherie OÜ, Telefon (+372) 5090041). 

Toode jõuab Ateljee Cheriele 5 tööpäeva jooksul ja kätte saamise kohta saadame Sinu e-posti 

aadressile sellekohase kinnituse.

7.5. Tagastatava või ümbervahetatava Toote seisukord

* Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi olla kahjustunud.

a. Kui tagastatav Toode (ja Toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, 

mis ei ole tingitud Ateljee Cheriest või Toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Ateljee 

Cheriel õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Sinu poolt Toote eest tasutud ning Sulle 

tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Ateljee Cherie Sulle avalduse;

b. Juhul, kui Sa ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Sul õigus 

kaasata Toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud 

kulud jagatakse pooleks Sinu ja Ateljee Cherie vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt 

põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt 

põhjendamatuks.

* Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke.

a. Kui selgub, et Toodet on kasutatud, juhindub Ateljee Cherie mõistliku kasutuse põhimõttest – kui 

kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks. Ateljee Cheriel 

on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud Toote väärtuse vähenemine Sinu poolt Toote eest 

tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

* Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode peab olema originaalpakendis ja koos 

hinnasiltidega.

a. Ava originaalpakend alati ettevaatlikult, et see ei oleks rikutud. Kui pakendit ei ole võimalik avada 

seda rikkumata, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis;

7.6. Ümbervahetamise erisused

* Ümbervahetamise korral paneme Sulle uue soovitud Toote teele niipea, kui oleme 

ümbervahetamisele kuuluva Toote kätte saanud. Uus toode jõuab Sinuni sama kiiresti kui tavaostu 

korral;

* Ateljee Cherie ei saa alati garanteerida Toodete ümbervahetamise võimalust, sest laoseisud on 

muutlikud ning asendustoode võib lihtsalt puududa. Sooduskampaaniate puhul pakume 

ümbervahetamise võimalust vaid siis, kui ostetud toode on defektne või transpordi käigus kannatada 

saanud. Juhul, kui Sa asendustoodet ei leia, tagastame Sulle ostusumma.

8. Garantii ja nõuetele mittevastava toote tagastamine

8.1. Ateljee Cherie vastutab Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid Tootel selle 

üleandmise ajal ja ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Toodete Sulle üleandmisest;

8.2. Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda Toodete asendamist 

nõuetele vastava ja puudusteta Toodete vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele 

mittevastavad Tooted Ateljee Cherie kulul;

8.3. Toote asendamine või tagastamine toimub käesoleva lepingu p-s 7.1 sätestatud korra järgi;

8.4. Ateljee Cherie ei vastuta Toodetel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud:

* kliendist tulenevatel põhjustel; 

* Toote mittesihipärase kasutamise tõttu; 

* Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;

8.5. Juhul kui Ateljee Cherie ekspertiisi käigus selgub, et Toodete puudused tulenevad käesolevate 

müügitingimuste p-s 8.4 nimetatud põhjustel, ei tagastata Toote maksumust ega transpordikulusid. 

Klient saab Toote kätte aadressilt Oja tee 26-2, Tiskre küla , Harkujärve, 76916, Tallinn.

8.6. Ateljee Cherie tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus 

tasumine) tagastatud Toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 7-14 

tööpäeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast;

8.7. Kaebus saada kirjalikult või e-postiga aadressile  [email protected] viivitamatult, kuid 

mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kaebusesse märgi:

* Enda nimi ja kontaktandmed 

* Kaebuse esitamise kuupäev 

* Toote puudus 

* Ateljee Cheriele esitatav nõue 

* Lisada ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.

8.8. Ateljee Cheriel on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

9. Vastutus ja vääramatud jõud

9.1. Ateljee Cherie vastutab Sinu ees ning Sina vastutad Ateljee Cherie ees teisele poolele käesoleva 

lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud 

juhtudel ja ulatuses;

9.2. Ateljee Cherie ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest 

juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Ateljee Cherie ei saanud 

mõjutada ning mille saabumist Ateljee Cherie ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);

9.3. Ateljee Cherie ei vastuta käesoleva lepingu p-s 4.1 – 4.3 sätestatud tingimuste tegelikkusele 

mittevastamise korral;

9.4. Ateljee Cherie ei vastuta Toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast Toote 

üleandmist vedajale;

9.5. Ateljee Cherie vastutab Sinu eest Toote müügihinna ulatuses. Ateljee Cherie ei võta vastutust 

puudusega Toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või 

kasumi kaotamine.

10. Tingimuste muutmine

10.1. Ateljee Cheriel on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise 

huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja 

muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.ateljeecherie.ee kaudu;

10.2. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või 

täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.ateljeecherie.ee. Kui Sa edastasid oma tellimuse 

enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ateljee Cherie ja Sinu vahel tekkinud 

õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat 

lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti;

10.3.  Ateljee Cherie jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest 

probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis.(näiteks kui 

200 EUR-i maksev riietusese on kogemata müügis 5 EUR-iga ja tegemist on ilmselgelt veaga. Sellest 

tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja Toode ei kuulu sellise hinnaga 

müümisele).

11. Muud tingimused

11.1. Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis 

kehtivatest õigusaktid;

11.2. Sinu ja Ateljee Cherie vahel seoses toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse 

läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Sul õigus pöörduda oma õiguste kaitseks 

Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

 

Küsimuste korral palun helistage telefonil +3725090041 või saatke e-mail: [email protected]